Wij kunnen een aantal problemen op afstand samen met u oplossen. Dit is mogelijk dankzij een programma genaamd QuickAssist. Met QuickAssist kunnen wij tijdelijk de controle van uw computer overnemen. Het voordeel hiervan is dat u niet met uw apparaat bij ons in de winkel hoeft te komen. Voor het…
Categorie: Klantenservice
Windows 11, is mijn apparaat geschikt?
Voordat we kunnen controleren of uw apparaat geschikt is voor Windows 11, is het belangrijk om te weten dat Windows 11 (op het moment van schrijven) nog een relatief nieuw besturingssysteem is. Dit houdt in dat er nog fouten aanwezig kunnen zijn. Sommige van deze fouten kunnen kleine cosmetische fouten…
Windows 11, hoe wat en waarom?
Vanaf 28 juni 2021 was het mogelijk om de eerste versies van het nieuwe besturingssysteem van Microsoft, Windows 11 te testen. Windows 11 is de opvolger van de razend populaire Windows 10. Volgens Microsoft is dit nieuwe besturingssysteem “een nieuwe Windows-ervaring die je dichter bij de mensen en dingen brengt…
Printer: document vast in afdrukwachtrij
U wilt een document printen maar het document blijft vastzitten in de afdrukwachtrij. Om dit probleem op te lossen volgt u de onderstaande stappen. Mocht u er niet uit komen, twijfel dan niet en neem contact met ons op of kom langs in één van onze winkels. Stap 1: Printer…
Kaspersky: nieuwe activatiecode invoeren
U heeft een nieuwe Kaspersky Anti Virus of Internet Security licentie aangeschaft, maar hoe installeren en activeren we deze licentie eigenlijk? Wees gerust, in deze handleiding wordt dat allemaal duidelijk uitgelegd. Mocht u er niet uit komen, twijfel dan niet en neem contact met ons op of kom langs in…
Kaspersky: installeren en activeren
U heeft een nieuwe Kaspersky Anti Virus of Internet Security licentie aangeschaft, maar hoe installeren en activeren we deze licentie eigenlijk? Wees gerust, in deze handleiding wordt dat allemaal duidelijk uitgelegd. Mocht u er niet uit komen, twijfel dan niet en neem contact met ons op of kom langs in…